Sunday 19 February 2012

Sorting colours on Ferrero Rocher


Wczoraj udało mi się zrobić ćwiczenie, które poza tym że kształci rozpoznawanie kolorów, pozwala też na ćwiczenie mięśni i koordynacji potrzebnych do późniejszego trzymania długopisu i ołówka.

Wykorzystałem pudełko po Ferrero Rocher oraz pincetę z zestawu opatrunkowego. Lepsza była by może metalowa od cukru, ale  takowej akurat nie posiadamy.
Wydrukowałem 24 kółka o średnicy kolo 28 mm i wkleiłem w plastikową foremkę po cukierkach. Jako kolorowe obiekty wykorzystałem kulki waciane z miejscowego sklepu papierniczego.

Podczas wykonywania ćwiczenia, należy zachęcać dziecko aby poprawnie trzymało pincetę, gdyż jak wszyscy będzie sobie próbowało ułatwić życie i przekładać ręką. Pamiętajmy, że rozpoznawanie kolorów jest ważne natomiast najważniejszy tu jest chwyt.



Szablon z kółeczkami...


... i foremka podczas wklejania kółeczek


A to już Igor podczas pracy.








Mała demonstracja wideo.

No comments:

Post a Comment

Proszę zostaw komentarz, będzie nam bardzo miło.