Wednesday 18 January 2012

Sand paper letters

This week we are starting with Igor the preparation for writing. I made the sand paper letters by myself. I used Polish font as I consider it the most suitable. Its name is ELEMNTARZ 2 and can be downloaded from the web. I laminated blue and pink paper and glued the cut letters on it. The size is A5.

W tym tygodniu zaczynamy z Igorem ćwiczenia przygotowywujące do pisania. Jednocześnie kontynuujemy grę I spy ... podczas której pytam go na jaka literę zaczyna się dany wyraz lub proszę o pokazanie mi obrazka lub rzeczy podając samemu pierwszą literę.Robimy to zarówno po polsku jak i po angielsku.
Zrobiłem sam litery z papieru ściernego i nakleiłem na zalaminowany karton. Czcionkę jaką użyłem była ELEMENTARZ 2. Ta sama, która spotykamy w podręcznikach do klasy 1. Rozmiar papieru to A5. Nie wykonałem jeszcze wszystkich liter gdyż skończył mi się papier ścierny ale na razie i tak wystarczy. Przymierzam się do ruchomego alfabetu. Mam już alfabet zakupiony w lokalnej księgarni. Brakuje mi tylko pudełka, w którym go posegreguję. O tym będzie później. Teraz kilka przykładów naszych literek.

There are few examples :








1 comment:

Proszę zostaw komentarz, będzie nam bardzo miło.