Monday 19 March 2012

Constructing triangles

We are in the process of making the Constructing Triangles.



I printed them out and glued them on the carton box. then I plan to protect them with the foil we use for books' covers. I know they should be made from wood but there so many of them to cut out so after one wooden hexagon I gave up. It is really easier to cut them with Stanley knife from carton than from wood. On the other hand they can be folded easily and I am afraid it will happen soon. When we get them ready I will post the info how to use them.

Jesteśmy w trakcie robienia trójkątów konstrukcyjnych. Wydrukowałem je na białych kartkach i przykleiłem do kartonu jaki został po tablicy. Próbowałem sił ze sklejką, ale zrobiło się tyle bałaganu i zajęło mi strasznie długo wycięcie jednego sześciokąta, że zrezygnowałem. Jest ich tak dużo małych elementów. Łatwiej wycinać je z kartonu. Obawiam się jednak, że ich żywot będzie krótszy. Jak skończymy je przygotowywać napiszę jak ich używać.


File can be downloaded from here.

2 comments:

  1. Mogę Cię pocieszyć Piotrze - zanim Dziadek zrobił nam trójkąty ze sklejki, mieliśmy z kartonu (mama-made:)). Służyły przez kilka miesięcy i jakoś bardzo się nie zniszczyły, tak więc Wasze też powinny Wam posłużyć czas jakiś!:)

    PS. choć przyznam Ci, że te ze sklejki są praktycznie codziennie w użytkowaniu, a te kartonowe były używane od wielkiego dzwona...

    ReplyDelete
  2. Teraz nie przeoczę żadnego wpisu, dodałam Was do ulubionych blogów. Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete

Proszę zostaw komentarz, będzie nam bardzo miło.